dissabte, 13 de març del 2010

L'errada del Dan Brown





5 comentaris:

  1. Fins quina edat es pot gaudir de la tarifa Cadira Jove? La meva vida ja no té sentit i si puc estalviar uns quartos, millor que millor. Mai sabem quan els podrem necessitar...

    ResponElimina
  2. Ara entenc perquè ahir vaig veure un conductor d'ambulàncies deixar l'elm a sobre el "salpicaderu"...

    ResponElimina
  3. Remitjó: Fins els 128 anys. El cas és acostar les bones ofertes a la gent. T'esperem.

    Senyor Merdevalista: Sí, ja fa temps van abandonar els cavalls. Quant de vago...

    ResponElimina
  4. Ara tot encaixa com al tetris! Gracies per descobrir uns dels misteris mes importants! No m'ho hagues pensat mai, fes la competencia al Brown i escriu un llibre sobre la creu roja i el templaris et forres! xDDD Molt bona!! Ostia com m'he pixat de riure!

    ResponElimina
  5. M'ho estic pensant: 'Misteris maçònics i templaris de la Creu Roja'. Sona bé el títol del llibre. Potser em pose a escriure'l i tot.

    ResponElimina